close

參加左Dermes 激光脫毛已經是一年左右


我買左2part , 包括腋下及面部 , 用後感有好有唔好


***************


先講腋下


我Keep 住 每4-5星期去脫一次


每次只是20分鐘內會完成


腋下效果是不初的, 我去了3,4次後,毛髮生長明顯幼細及慢了


再去多3,4次 已經是完全脫光了, 無任何毛髮丙生長 , 皮膚亦平顯白淨了


所以, 每論是服務,口啤, 技術 是很好 , 我會再推介比朋友的


***************


現在 講面部 ...我第2 part join 既係面部....


最初 3 次 脫毛的時候 , 效果很顯著的


皮膚明顯白淨, 有光澤 ..而毛髮相對小左






但經過 6,7次後...面部開始產生粒粒 , 有暗瘡 , 事後亦有好多紅印

我試過不同方法, 減退D 紅印...好似用不同退印精華 , 美白精華 , 美白Mask


但紅印依然存在, 更在皮膚底層, 跟本無法令紅印減退 , 鳴鳴 >........<"""""""""""""""""

arrow
arrow
    全站熱搜

    Diva Leung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()