close

作為消費者,是有權試用及比較不同店舖的服務及價錢,然後才作出決定

 

我第一次是試Dermes的,覺得環境,地方,儀器或是治療師都好體貼,可惜,實在太貴啦.............不能負擔....

 

我另一朋友試過一間,佢話幾好,我咪去試LOR ...

 

G2 Beauty Group

website :www.g2beauty.com

 

脫手的位置:腋下

價錢:G2 Beauty的價錢比Dermes的平十倍

服務:要視孚是那一位的治療師,每次不同, 有些很有經驗,而且很尊業,有些是全新是學徒

地點:旺角,銅鑼灣,將軍澳都有分店

環境:企理,乾淨,一般的美客阮

過程:首次會用冰袋轍你的腋下,遇痛遇好,因為冰袋可減低痛楚

效果:每一個月好勤力地上去治療一次,毛髮是幻水的,但仲有好多生長......:(

技術:激光(不過有人話如果是真的激光會把毛髮是徹底打死的)

 

 

Dermes

website : www.dermes.com.hk

 

1545-383657  

 

過左3年後,我的毛髮仍然生長,我決定問朋友的意見,再尋找一間新的脫毛公司,好多人都話用Dermes,咁好啦..我再去試試..................

 

結果令我好滿意,要讚~~~

 

脫手的位置:腋下,面部

價錢:Dermes的總數是接近,HKD20000 , 心痛死我,不過佢一包一世,心理好過D

服務:因為治療師同SELL你果個係一樣,而且治療師是固定一位的, 佢會更清楚明白你的需要要,我跟的那一位治療師是非常貼心的!!很好~~~~``

地點:好多地方都有,我係金鐘果間

環境:1. 地方大,  好寬敞,

        2.有個接待客人的地方,有雜誌睇,有姐姐比茶你飲

        3.有個DESSERT BAR,你可以食Cup cake ,欣賞海景

   4.洗手間都好靚,好似酒店式的!!!!!!!

 

derema  

過程:好安全,有一部激光機同一部風機,當用首次會用激光機的時候,同時治療師會用風機吹著個部位,令痛楚減低 ,(整體其實都唔係痛,好似係有針拮一樣)

效果:每一個月好勤力地上去治療一次,經過4,5次後,依家只生幾條好細的毛毛~~~~

技術:激光

入會禮物:

ok (6)  

 

依家真係好方便,以後可以同所的脫毛刀,脫毛機,脫毛膏講bye bye ,

至於方間好多自己係激光,其實都係彩光既一種..

至於彩光...其實只係將顏色改善,並沒想有真正的永久脫毛

 

 

 

 

arrow
arrow

    Diva Leung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()